Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Başlığın:
Galatasarayda Shabani Nonda yok !!
;)
Başklığına dikkat et o zmn;)
Buda yardım amaçlı: Oyunda Nonda yok !!
Başlık bana ait değilki. ersinoguz açmış konuyu, mesajınada galatasarayda da roma da da nonda yok diye yazmış. Bende aynısını yazdım ve oyunda yok dedim. Ayrıca atladığım bir mesjda yoksa kimsede bu yüzden yazıklar olsun falan dememiş FIFA'ya. Kimse Transferi unuttuda dememiş. Sadece nonda yok denmiş o kadar, blackburn'e bak diye öneren arkadaşımız olmuş vs. Konunun sahibi arkadaş ise ilk başta dediğim gibi "nonda gsde ve romada yok" diye açmış. Yani napıcaz çözüm varmı yama varmı veya başka bir takımdamı gibisinden sormuş. Daha sonrada oyunda olmadığı fln yazılmış. Sen bana yardım amaçlı diye yazmışsın her ne kadar konu sahibi ben olmadığımdan dolayı muhatabında ben olmasamda. İyilik etmişsin yani, herşeyin bir karşılığı vardır dostum, bendende sana bir öneri, yapacağın yorumları sadece başlığı okuyarak değil, içindeki mesajlara ve bu mesajları kimin yazdığına bakarak yap.