arkadaşlar bugün real madrid-barcelona maçı yapıyordum. 2-1 gerideydim ve son dakika korner oldu. Korner kullanırken push the keeper diye bi seçenek çıktı. Yanında R gösteriyor ama r tuşuna basılı tutmama rağmen kaleceiyi çıkaramadım. Bu işi nasl yapabiliriz acaba? Bilen arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.