cuneytkaya88 pes 2008 de tuş ayarlarını yapamıorum klavye için izin vermior alıştığım düzene göre ayarlıcam oynamak baya zor oluo yaaa :S
serifbilgili arkadaşım Başlat > programlar > KONAMİ > PES 2008 Demo > Setting ... bu kadar istediğin tuşa ayarla... iyi eğlenceler...
cuneytkaya88 kardeş ii diosun hoş diosunda senin dedğin yolla klavye tuşları ayarlanmıo klavye tuşları kilitli değişmio
karahantruk slm önce pes de bi oyun baslat sonra oyunun ortasinda menu ac orda system ayarlarina gir orda conroller ayarlarina gir sonra tus ayarlari yazar oraya gir ayarla slmlar :)