ben de fifa 08 dvd aldım kurarken sonlara doğru ''The cabinet file 'Group1.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used.This could indicate a network error reading from cd-rom, or a problem with this package.''diye bi uyarı veriyor.gittim dağiştim dvd yi bu seferde group2 uyarısı verdi.neden kaynaklanır acaba?
not: dvd nin içinde klasik dosyalar dışında group1 - 2 - 3 - 4 ve group10 adlı 5 adet zipli dosya var. bi de oyunun kurulumunu tam olarak anlatabilirmisiniz