animasyonlar harika ama şu yedek futbolcular gol sevinçlerinde görünmüyo 100 gol attım yok adamlar
birde örneğim penaltıda veya oyuncuların kart görmesinde teknik direktör görünmeliydi bence tepki vermeliydi
ayrıca imparator fatih terim hiç benzememiş...