Cim Bom'da çifte şok!
Süper Lig'de yeni sezonunun ilk derbisinde Beşiktaş ile karşılaşacak G.Saray'da, Ayhan kasık fıtığı nedeniyle kadrodan çıkarılırken, ağrıları süren Hasan Şaş'ın oynama şansının da çok az olduğu öğrenildi. Buna göre, milli futbolcunun bu hafta içinde ameliyat edileceği ifade edildi. Kulüp doktoru Murat Çevik, "Ayhan'da kasık fıtığından şüpheleniyoruz" derken, başarılı oyuncunun ne zaman sahalara döneceği hakkında da kesin bir süre belirtmedi. Ancak bu tip sakatlık geçiren bir futbolcunun, 6 ile 8 hafta arasında sahalardan uzak kaldığı biliniyor.
Bu arada geçen hafta, Kasımpaşa maçını tamamlayamayan ve belinde kilitlenme meydana gelen Hasan Şaş ise, dün akşam yapılan antrenmana katıldı. Buna karşılık tecrübeli futbolcunun ağrılarının devam ettiği ve derbide büyük olasılıkla forma giyemeyeceği öğrenildi. Kalli bu durumda Hasan'ı riske etmeyecek, Arda'ya şans verecek.
**Beşiktaş'ta derbi maç öncesi şok**!
Beşiktaş Kulübü'nde, Galatasaray ile bu akşam yapılacak derbi maçın başlamasına saatler kala, beklenmedik bir gelişme yaşandı ve yönetim kurulu üyesi Celalettin Kolot istifa etti.
Kolot'un, dün bir radyo kanalında, teknik direktör Ertuğrul Sağlam ve bazı transferler hakkında yaptığı açıklamalar nedeniyle, kulüp başkanı Yıldırım Demirören'in isteği doğrultusunda yönetim kurulundan istifa ettiği açıklandı.
Celalettin Kolot, yaptığı açıklamada, açıklamalarının her zaman arkasında olduğunu vurgulayarak, ''Sadece zamanlaması yanlıştı. Derbi maça denk gelmesi doğru olmadı. Bu konuda hata yaptım'' dedi.
Kolot, ''3 aydır istifa etmek isteyen taraf bendim. Ancak başkan beni durdurdu. Bu açıklamalardan sonra istifa etmem gerekti. Açıklamalarımın derbiye denk gelmesi nedeniyle Beşiktaş camiasından özür diliyorum. Ama her insan hata yapabilir. Başkan da hata yaptı ve PFDK'dan 3 ay hak mahrumiyeti cezası aldı. Hatalar olur. İnşallah Beşiktaş camiası için hayırlısı olur'' diye konuştu.
Celalettin Kolot, dün akşam Radyospor'da katıldığı programda özetle, ''Ertuğrul hoca erken geldi. Takımla bu kadar oynamak iyi değil. Diatta Bursaspor için izlendi, bize geldi'' ifadelerini kullanmıştı. Celalettin Kolot, daha önce de başkan Demirören'in isteğiyle futbol şube sorumluluğu görevini bırakmıştı.
29.09.2007
Kaynak : AA
bir şeyler oluyor ya hadi hayırlısı