OYUNUN KLASÖRÜNE GİRİP SETTİNGS'E TIKLA ARDINDAN KEYBOARD SEÇENEĞİNİ SEÇ ORDA KONSOL TUŞLARININ SİMGELERİNE TIKLADIĞINDA PRESS ANY KEY BUTTON DİYE BİRŞEYLER DER SONRA SENDE O İŞLEM İÇİN BİR TUŞA BASARAK AYARLARSIN
TUŞ GÖREVLERİ (KENDİMDE AYNISINI YAPIYORUM):X=S
O=A
=D
R1=E
R2:R