Venom SiGames, Football Manager 2008'deki köklü değişiklikleri oyuncu fotoğraflarına da yansıttı. Önceki serilerde 95x95 ve 140x180 şeklinde karşımıza çıkan resimler artık 180x180 boyutunda. Aşağıdakiler gibi olacak resimler:
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: yurtoglu artık çıksın şu fifa08 dört gözle bekliyoruz Yanlış konudasın heralde :) Abi bnde gözükmüo resim:o Edit: Tamam oldu saol abi ;)
UkoGS Bu resimler için çok güzel template'ler üretildi. Ayrıca logo boyutuda sadece 2 adet. 180*180 ve 20*20. Normal boy olmayacak. Oyunda resmi 90*90 boyutuna küçültüp normal olarak gözükecek. Bu da bizim için önemli tabiki. Biz grafikerler rahat edicez.