Orjinal Mesajı Yazan: badboy_t
bu görüntü gerçekten pes 2008 e aitse oyun fransızların elinde demektir bu da oyun resmi olarak çıkmadan fransadan nete sürülebilir anlamına gelir.demo da fransadan sürüldü.da anlamadığım neden fransa?
Fransa'da PES çok satılıyor. Örneğin PES 5 ve PES 6'da her zaman Fransa server'ları en dolu olan serverlar. Şu anda bile PES 6'da, (ki artık PES 2008 çıkacak olmasına rağmen) akşamları 900 kişi falan oluyor serverlarında.