arkadaşlar oyunu oynayan arkadaşlar oynuyosunuz hareket yönünden bi farklılık var mı ? artislik hareket mesela r10 a baska hareketLer eklenmismi ya da C.ronaLdo ya fln hareket bakımından kimse bilqi wermemiş ? tek farklılık kendini yere atabilme mi yoksa ???