hocam ekran kartınız baya eskide kalmış o yüzden. gidin düzgün bir kart alın oynayın :)
param yok ucuz söyle diyorsanız agp 9550 var 80 milyon gidin asus alın. overclock çekin 1024*768 medium 60fps oynayın. ama yakın çekimlerde 20ye düşebilir :P
ben 8600 aldım rahatım 150$ verdim tavsiye ederim hem ucuz hem performanslı hem de dx10.