morinho gamepad ile oynayan arkadaşlar R1+L1+L2 aynı anda basın klavyedede karşılığı olan tuşlara aynı anda basınca oluyor
mcshadows77 **valla bn denedim.birinde servetle mücadele içindeyken ronaldoyla attım kndimi penaltı oldu.dierinde arkamdan defans gelirken simao ile attım.direk sarı verdi tereddütsüz =)**
morinho ewet dostm harika bi olay bu ya bi penaltı yaptırdım çotka ikili mücadelerl olsn yedirtmeye çalıştım hakeme hiç yemedi sadece penaltı kısmında yanıldı süper bi olay love u pessssssssssssss
!nfern0 evt bu özelliğide duydum ya,pes08 fifa tadında,pes orjinalliğinde bir oyun olmuş tam anlamıyla..bu özellik en son fifa 2001 de falan vardı :)
mcshadows77 Orjinal Mesajı Yazan: morinho ewet dostm harika bi olay bu ya bi penaltı yaptırdım çotka ikili mücadelerl olsn yedirtmeye çalıştım hakeme hiç yemedi sadece penaltı kısmında yanıldı süper bi olay love u pessssssssssssss aslında geniş açıda oynayabilsek hakemin pozisyona uzaklıına göre atarıs kndimizi. ;)