Orjinal Mesajı Yazan: alessa
Orjinal Mesajı Yazan: StANDby007
bunlara gerek kalmadı PES 2008 e yeni eklenen bir özelikle istersen bilgisayarından istersen kamerandan surat yada forma ekleyebiliosun....
nerden??? :):):)
arkadaşlar pes2008 düzenlemelerden oyuncu yaratma menüsünü biraz kurcalarsanız bilgisayarınızdaki resimleri veya webcamden çekeceğiniz resimlerle yeni face yapılabiliyor