Benimde daha önce "controller-configirator.com" adlı bir site yardımı ile 2007ye bu devdata dosyası yaratarak çözmüşdüm ancak bu site kapandı ve çok araştırmama rağmen bu tarz bir site ile karşılaşmadım.Yeni oyun 2008 için aslında bu site kapanmasa bile büyük ihtimalle yaratacağımız devdata dosyası çalışmayacaktı çünki ben 2007deki halen kullandığım standart usb joyistick devdata dosyasını 2008e atmama rağmen tuş kombinasyonları 2007deki devdata dosyasına kayıtlı tuş kombinasyonları gibi değildi ,karışıktı (hatta sağ analog stşck kolun x ve y axis yönleri tersine çalışıyordu).
Bu sıkıntının nedeni çok basit; 2008 oyunundaki tuş kombinasyonlarının yeri değişdi ve 2007deki yarattığım devdata (aynı sizin değişik tarzda yaptıpınız uygulamalarda dahil) dosya ve ayarları 2008e uyumsuz oluyor.Bu durumun temelide malesef EA sportsun belli gamepad firmaları ile anlaşıp onların joystick ürünleri dışındaki taşeron gamepadler ile uyumsuz olmasından kaynaklanıyor.
Diğer cevaplarda söylenmiş olan regedit konsolundan isim değiştirme vs gibi işlemler sıkıntıları çözmüyor malesef.
Çözüm için devdata dosyası yapabilecek (yada elimizdeki joystick ayarlarını devdata dosyasına uyumlu hale getircek) bir sistem yada site bulmak gerekiyor.
Özel haraketlerin "tümünü" sadece bu joystick kollar ile yapabildiğimizi görüyoruz (ve diğer önemli taktikleri kolaylıkla yapabiliyoruzda) dolayısı ile joystcik ile oynayan arkadaşların devdata dosyası ile uğraşması gerekiyor.
Tek yol devdata dosyası içine elimizdeki joysitck özelliklerini tanıtmak.
Ben bulamadım henüz ancak bulan ve tecrübe eden arkadaş olursa ve paylaşırsa bende çok minnettar kalırım..