urazz arkadaslar bn bu yamayı indirdim ama simdi napıcam onu bilmiorum oyunu acıorum hala eski kadrolarla baslıo oyun yardım ederseniz ck sevinirim. simdiden tesekkurler
Joseemre Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2007\db buraya atcaksin.Tabi 7.0.2 kurulu olmasi lazim.