lesh.men yoksay de belkı gırer ama acılmaz mx cünkü ebbedı pes6 oynadınmı hıc bunu accan sanmıyom en ıyısı degıs yazık oldu ındırmene Allah bılır sabırsızlıktan olmüşsündür