yaw vallahi bizim insanlar bir değişik yaww :D
Hala aynı diyor insanlar... ARAKDAŞŞLARRR GRAFİKLER AYNIIII, SADECE GRAFİKLERRR...
hatta grafiklerde bile oyuncuların yüzleri daha iyi, maç içinden iki resim görüp aynı diyorsunuz sinir ediyorsunuz adamı. Yaw oynanabilirlik diye oynanış diye bişi var dimi ? Bir çalım bir hareketler vardır dimi ? alın bi oynayın yaaa, hareketler fln filan dio millet bi dinleyin yaaa, ben daha oynamadım, oynamadığım şey için niye yorum yapim alim ona göre yorum yapim... aaa