Erdi39 Orjinal Mesajı Yazan: GkHnZn Ya oynanabirlikten falan bahsedin benim kotalı indiremiyorum bari bilgi verin arkadaşlar... oynanabilirliğin Fifa 07den farklı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim...
Erdi39 Orjinal Mesajı Yazan: GkHnZn Ya oynanabirlikten falan bahsedin benim kotalı indiremiyorum bari bilgi verin arkadaşlar... oynanabilirliğin Fifa 07den farklı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim...