fifaman arkadaşlar bu mx ekran kartı ile oynayabilmek için bi yama yükleniyomuş fifa08 oynanabiliyomuş bi bilgisi olan varmı.
95_kaan_45 ben bikere intde öyle bi yama gördüm ama benimkisi mx degil diye gereksiz gördüm fifa 06 için tsal ararken gördüm