charlo arkadasım be a proda xbox vıdeosundakı gıbı kamera acıları vardı yoksa klasık kameradanmı oyunyoruzz.
tobey3peter arkadaşlar bu ne yaaaaaaaa.bu ne biçim işşş kamera açısına bakın yaaaa.acaba ps2'de de böyle mi olucak???
brknsmnc Orjinal Mesajı Yazan: charlo bu durumda fıfa pcye oyunu ayıp olmasın dıye cıkarttı heralde :D gerçekten ya çıkartmak için çıkartmışlar bunu ya nie diğer versiyonlarıyla aynı menüde çıkartmıolar ki??? fifa07 yi almışlar makyajlayıp fifa08 diye yediriolar pc kullanıcılarına :mad:
cimbom0101 Gokhan Tsl'den Biraz Resim Koyarmisin 4 Buyuklerin Full Kadrolarini Felan Lutfen Sagol Simdiden ...
03Gs1905 Bu sene ilk defa tebrik edecem fifayı.Üç büyüklere yeterince özen gösterilmiş.Sadece Galatasaray'da ufak bir hata var hepsi o. :)
cangele9 bu sene skorboardlar hariç fifa müthiş geçen seneye oranla renkler daha koyu oynanabilirlik geliştirilmiş birçok mod ve karlı hava müthiş olmuş almak için heycanla bekliyorum
salyum bjk a baktım güzel overalllere güzel yani ama ibrahim toraman az olmus daha fazla olabilir delgado yla bobo ibrahim akın gökhan zan serdar tello burak gibi oyuncuları artırmıs fifa serdar özkan yok nie ki bjk ın yıldızı kac ?????????????????