ya arkadaşlar inen oyundaki tema ile burdaki oyunun tanıtımlardaki tema görüntüleri değişik neden acaba
örneğin skorboard filan değişmiş ama inen oyunda 2007 nin teması skorboardı var teması aynı 2007 neden temasını değişmemişlerr oysaki aşşagıdaki tanıtımlarda değişmiş ne güzel oyunun görünümü değişmediği sürece 2007 oynuyoruz gibi olacak hiç boşuna kimse kendini kandırmasın oyüzden sitede herkes inanmıyor bunun gerçek fifa 2008 olduguna
ama teması yani görünümü değişmiş olsa idi 5 gün önce verseler dahi herkes inanırdı ozamn gerçek fifa 2008 olduguna
yoksa bu görünüm değişikliği Pc için değilmi bu görüntüde pc için değilmi yoksa