emrecants **Fifa 08 Sorunlarınızı Yükleyememe Hata Alma Gibi Sorunlarınızı Bu Başlık Altında Belirtirseniz Yardımcı Olmaya Çalışırız... Teşekkürler...**
hayat_bu1986 EMRECAN SELAM DOSTUM ELİMDE 4 CD Lİ FİFA 08 VAR NE YAPTIYSAM KURAMADIM ŞUNU OYUN ÇIKALI 8 AY OLUCAK BEN HALA 07 OYNUYORUM SENDEN İSTEDİĞİM ŞU İŞİ ANLIYACAĞIM ŞEKİLDE BANA YAZARMISIN ( abdurrahim-20@hotmail.vom ) yardımlarını bekliyorum
plassjojug nolur yardım.....ben oyunu crackdn oynuom yhni netten indrdim ama creation master sounda master fln çalışmıo anlayacağınız etki etmio nolur yardım edin allah aşkına...bilen warmı.::?
tampaylasim arkadaşlar benim sizden isteğim ne yaptıysam fifa 2008 de ağdan iki makineyi karşılıklı oynatamıyorum lütfen yardım edermisiniz yani connection lost hatası !!!!
alitrc http://img159.imageshack.us/img159/5103/adszowm.jpg ARKADAŞLAR BÖYLE BİR HATA ALIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.......