şutlarda problem var, pes6da 40 metreden yardırmaya alıştık galiba o yüzden de acayip geliyo olabilir, ne kadar doldursam da bel hizasından gidiyo şut ya da yerden tıngır mıngır, ayrıca r2yle plase deniyorum onu da pek uygulamıyolar, hayırlısı, öğrencez oynaya oynaya.