arkadaşlar ben de 1024mb+512mb=1,5 gb ddr 400 ram ve asus nvidia en8500gt ekran kartı var ve detail high yapınca kasıyor çözünürlük ne yaparsan yap değişmiyo.görüntü kalitesi açısından gerçekten süper kasma problemini görmezsek. pes 6, fifa 2008'de performans muhteşem nedir bu pes 2008 demo böyle bu kadar mı zorlar ekran kartını ya? acaba pc'de başka sorun mu var? (1gb ram ile ekran kartını yeni aldım henüz.) bana ram'de sorun var gibi geliyor çünkü 512mb olan ram markası nanya, 1gb olanınki ise kingston. sonuçta ikisi de ddr 400 ama marka sorun yaratır mı? acaba 512'liği söksem mi ordan?
not: işlemci intel pentium d dual core 2,66 mhz 2 mb cache
lütfen yardım...