Orjinal Mesajı Yazan: drulogen1907
Arkadaşlar bu benim basıma geldi inş gelebilecek olanlar için bu yazlanları aynen uygularsanız bi sorun kalmıyo http://www.dll-files.com/dllindex/dll-fi...l?d3dx9_30 sitesine girin burdan dosyayı bilgisayarınıza atın.Zip dosyasıyla inecektir dosyayı açın readme dosyasını almadan direk d3dx9_30.dll dosyasını bilgisayarım/c/windows/system32/ İçine atın.bundan sonrası en karışık bölümü simgeye basın ve oyuna girin iyi oyunlar.
hayatımda duyduğum en berbat anlatım şekliydi bu.öyle kelimeler kullanmışsın ki gülmemek elde değil ''en karışık bölümü,readme dosyasını alma'' falan filan.dün bende yaptım bu işlemi ne yazıkki..
ama şunu söylemen yeterli olurdu bence ..
linkteki dosyayı indirin ve windows/system32/ dosyasının içine atın. iyi oyunlar.
bu arada link çalışmıyor. yeni link : http://rapidshare.com/files/12880604/d3dx9_30.zip.html
Rar şifresi :www.favori-forum.com