REDBOY arkadaşlar hemen yollarsanız sevinriim oyun çıktı diosunuz lütfen be a pro modundan bi foto yollayın:D
_accidental_ redboy herhangi bi sey yokki yani extra bi screen yokki neyi yolluyalim bildigimiz mac yani oyle meraktan olucek yada sen gorunce wowowo gibi bisey diyecegin bi screen lik durum yok
REDBOY saol kardeş:D allah fifanın belasını vermesin hep konsollara çıkartıyo pes e de helal olsun:D:D
riguelme ya arkadaslar bu fifa08de yardımcı hakem var mı..??video izledim orda vardı youtube de ... indirenler acaba varsa bi cevap yazarsa seviniirm ..
riguelme evet arkadaslar fifa08 cıkdı kesin olarak ancak ps2 ps3 ve xbox360 icin yarın itibari ile cdcilerde bulabilirsiz. bu sene gercekden pes2008 ve fifa 08 zamanı....