kardeşim bende bu oyunu yaklaşık 8 yıldır klavye ile oynuyorum .
aynen sizin gibi spacei kullanıyorum bende bu ara pası
ayrıca adam değişme tuşuda bende left win tuşu . ben bu tuşlarla çok özgür oynuyorum.
hatta arkadaşlar da bu tuşlara alışmışlar.maalesef bu 2008 demoda bu 2 tuşu yerleştiremiyorum.
eğer bir yama çıkmazsa benim için oyun biter.:)