garıptır bende calıstı :) ısın ılgıncı yukleme ekranı geldıgınde hıc bır ıslem yapmadan durdu. bende yuklemedıgını dusunup cancel yaptım daha sonra ılk basta yazdıgım hatayı verdı hatta yukleme klasorune baktıgımda 0 klbayt gozukuyordu. daha ssonra bılgısayarı acıp kapadım bır kac defayuklemeye calıstım sureklı hata verdı. sonra klasore tekrar baktıgımda oyun yuklenmıs bır sekılde gordum. hayatımda ılk defa boyle bır seyle karsılasıyorum su anda oyunu oynuyabılıyorum :)