arkadaşlar ben sitenin önerdiği linkten indirdim demoyu 3,5 saat te indi açtıktan sonra demo yu kurarken hata veriyo
hata iletisinde error 1335.the cabinet file"data1.cab" required fot this instalattion is corrupt and cannot be used this could indicate a network error an error reading from the cd-rom or a problem with this package die bşey yazıo Ltfn yarıdmcı olun