dodos Turkiye Face'ler benden..Umarim beyenirsiniz.. Cok super yapmislar face'leri ama bi servet iyi olmamis dayak yemis gibi :-) Turkiye Ve diyerleri.. (Bunlarin uzerine tiklayinca buyuk versionu gelir) Bayern Munchen : Barcelona : Karisik (Bjk Oyunculari dahil) :
Roobydal Ayrıca bütün facemakerlere geçmiş olsun Game graphic studio ve DKz studio pes2008 uyumsuz. İlerleyen zaman da yeni programlar bekleyecez yüz çalışmaları için
dodos Bizim facemakerlar onuda halleder... Ne program olursa olsun cozerler.. Bence konami cok super yapmis faceleri.. Tipki kopyasi gibi vallaha hic bi deyisiklik yok suratlarinda.. Konamiyi ayakda alkisliyorum bu guzel calismasindan dolayi...
soccerman Daha önce verilen SS lerde (sanırım videodan çekilmiş olan SS idi) Servet daha güzeldi. Bir de anlamadığım bişey var. Servet' in gözüne noolmuş? Yumruk mu yemiş maçta ? :D
ewerad konami bu kadar güzel faceler yapmaya devam ederse facemakerlerin işine son verilicek galiba:D:D:D:D
xenoa ben photoshopta bi tane gökhan ünal suratı hazırladım ama hiç benzemedi ama yinede istiyen varsa yollıym hani anı olsun falan diosanız bende beğenmedim hatta kullanmıyorum ama isterseniz yollarım
xenoa oyunda zaten bildiğin gerçek fotoğraf koyup oyunda yüz çıakrabliosunuz böyle programla falan yapmaya o yüzden gerek kalmıycak sanırm . Gazeteden yapıştırıp yapıştırıp yaparız :D
nec85 dkz pes2008 ile çalışıyor adamın biri "dkz and ggs are still ok, if u change extension .img by .afs..." demiş bütün face top çim stad ne warsa da içinden çıkartmış bi kaç hamlede orda yazıyor ilgilenenler bakabilir ingilizceniz ii ise halledersiniz http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43269&page=3
!nfern0 ggs yada kitserver gibi programlara gerek yok zira top spin 2 de olduğu gibi kendi fotomuzu direk oyuna face olarak aktarabiliyoruz webcam aracılığı ile ;)
Ferman31 normal resimden olmuyo mu mesela alexin yoktur yine kesin konami işte.alexin resmini ekleyebilirmiyim programsız yamasız falan?
Ferman31 ayrıca bi pes2008 incelemsinde her oyuncunun kendine ait face'i olacak yazıyodu.inşallah öledir face falan hiç uğraşmayız
dodos Orjinal Mesajı Yazan: can_devil_man dodos abi senin ekran kartı ne Benim ekran kartim : GeForce 8800Ultra 768MB GDDR3 RAM
dodos Orjinal Mesajı Yazan: Ricardo7Quaresma biri Quaresmanın görüntüsünü koyabilir mi? Al sana kendi ellerimle cekdim resmini hehe