cersey Orjinal Mesajı Yazan: merturer Saçma Saçma Topic Açıyorsunuz.... bencede saçma sapan bu arada pes 2008 demo 11 de okula gidicem durdurucam gelincede başlatıcam 115 k le iniyoor inş bugün elimde olucak dün 4kere bağlantı koptu:(
murtaz YAA KAREŞLER İNDİRDİM KURDUM AMA OYUNA NERDEN GİRİLİYO İKİ TANE DOSYA CIKTIII YAAAA NASIL OLCAK BU YAAA