**Arkadaşım fifa ne yazıkki bizi bu menajer modunda kısıtlamış.15 sezondan fazla yapamazsın.Fakat eğer bütün kariyerin boyunca İsveç liginde menajerlik yaparsan oyun 2022 değilde 2036 da filan bitiyor.Oyunda garip bi hata var da.Ama yine 15 sezon oluyor fazla bişey değişmiyor yani.**