venomtrk Arkadaşlar oyundaki kamera biliyorsunuz ki "normal kamera" ama wide camera da yani geniş açıda oynamak istiyorum galiba demoda ayarı yok , bu kamerada gerçekten zor oluyor benim için oyun daha geniş açıdan iyi olur ayarı var mı yoksa ben mi bulamadım ?
venomtrk Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Sırf bu kamera seçimi yüzünden demoyu indirmekten vazgeçtim. Acı ama gerçek. yok ya o kadarda değil indir bence :)
Exvision Ben gayet ciddiyim. O kamera açısıyla sıkıntılı bir oyun süreci geçireceğime tam sürümün çıkmasını beklerim :)
ishakki Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Ben gayet ciddiyim. O kamera açısıyla sıkıntılı bir oyun süreci geçireceğime tam sürümün çıkmasını beklerim :) belki inanmicaksın ama eski pes serilerinde çok nadir olan ''kameranın topa yetişememe olayına '' bu demoda sıklıkla rastlanıyor veya bana öyle denk geliyor :D umarım sorun kamera açısındadır . !
Exvision Emin ol sorun sadece kameradan. Dolaylı laf söylemeyi sevmemişdir. Doğrudan söylerim, söyledim de zaten :) Sorun kameradan.
Serdar414141 Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Emin ol sorun sadece kameradan. Dolaylı laf söylemeyi sevmemişdir. Doğrudan söylerim, söyledim de zaten :) Sorun kameradan. harbi öyle kameradan :D ama program çıktı kamera açılarını ayarlıyabiliyo :D