oyunun settınginde sadece 1 adet gamepad secebiliyorsunuz.oynarkende ya sadece klavye yada gamepad.yanı bırakın karsılıklı oynamayı aynı takımı bıle kontrol edemıyorsunuz.pes demolarında ılk kez bole bısıy gordum yaw..
ewin tek cocuğu isenız belkı sorun deil ama bızım ewde savas cıktı.sonunda kardesimle bı anlasma imzalayıp ılk yarı ıkıncı yarı oynuyoruz:) :square: .gecen sefer demoya sınırsız sure yaması yapılmıstı.acaba bunada gamepad ekleme gıbı bır yama olurmu?ayrıca bu demo dıye boledır diyorum aksını tahmın bıle etmek ıstemıyorumm...