arkadaşla bir kaç gün önce fifa ile ilgili çalışmalarımıza başladık.ilk olarak Türk sipiker üzerinde çalışıyoruz.diğer sipikerlerden (sipikerden) çok farklı bir çalışma olacak.Tüm data ve ses dosyalarını inceliyoruz.Sipikerin anlatış şekili maça kattığı heyecan ses tonlamaları kısacası her ayrıntıyı ele alıyoruz.Türkçe sipikerde amacımız eksiksiz bir sunum şekili olmasıdır.Ayrıca oyun içerisinde olmayan yorumlarda ekleyeceğiz.Bize neden bukadar geç kaldınız fifa 08 çıkmak üzere diye bilirsiniz.fifa07 in 08'den tek farkı fifa07 deki tüm ses(data dosya sistemi aynı bırakılıp EA sadece bir yeni sipiker yorumları eklemektedir.Fifa08 çıktığında ise yeni ses dosyalarının üzerindede çalışmalar yapacağız.Basit bir çalışma yapmıyacağız buna inanın yapıldığı zaman şimdiye kadar yapılanın en iyisini yapmak istiyoruz.
Bir kaç gün içerisinde (cuma) bazı ses dosyalarını vereceğiz.Tüm oyuncu adları ve bir,kaç sunum şekili ile beraber.fifa audio.big olarak vereceğimiz dosyayı .../..../EA SPORTS/data/audio içerisine kopyalamanız yeterli olacaktır..