jjokocha **pes 2008 de ekranın ortasından bir çizgi geçiyor dalgalanma olarak,ati x1050 ekran kartı kullanıyorum bu sorunu nasıl çözerim..? **
gurkan_19_g ya ekran kartinn ayarlarina gir vsyns tarzi bise olcak onu dikey konumda falan yapman gerekiodu kesin cozumu biliomda simdi burda nasil anlatsam ya
recoba_20 ewt kardes bende aynı sorunu veriyodu vsynch aktif et duzelıyo..settings ten kutucuğu işaretle..