Orjinal Mesajı Yazan: 08delgado08
ama oyun içi resimler herkez indirmiş bn kotalıyım ondan indirmedim . ama indirenler rseim koyabilirmi ama oyuniçi olursa sevinirim
lütfen koyun
benimde durumum aynı kotalıyım indiremedim oyunun dvd sini alıcam ve oyunu çok merak ediyorum dünden beri yazıyorum forumlara hiç kimseden cevapyok bea prodan bide normal oyuniçiresim koymalarını istedim ama dinleyen olmadı