öncelikle merhaba....
EA sports firmasını hepimiz biliyoruz.Electronic arts bünyesi altında çalışan pc ye ve xbox , playstation gibi konsollara spor oyunları üreten bir firma.Şu an itibariyle pc de spor oyunlarında lider tek firma dünyada ve avrupada geniş fan kitlesi olan bir firma.
BU sene fifa 08 özellikle bir çok futbol oyunseverin merakla beklediği bir çok fanı olan futbol oyunu.
OLmadı ea...bu yakışırmı size soruyorum???? Ea yetkili basın toplantısı düzenleyip Fifa 08 futbol oyununu pc ye ayrı ps3 ve xbox a ayrı çıkaracaklarını duyurdu,,yani oyun aynı oyun ama konsollarda next gen grafikli olacak,pc ye ise next gen grafikleri kullanılmayacak yani geçen seneki fifa 07 nin aynı grafik motoru yalnızca 1-2 özellik ekleyerek piyasaya süreceklerini söledi.
Bu ne mantık başta pc de sınır yok zaten her geçen gün gücüne güç katan bilgisayarlarda next gen grafikler nasıl olmaz????
2.sorum....buna cevap verdiniz diyelim.nasıl olurda nba ve nhl 08 pc de AYNEN konsollardaki gibi next gen grafikleriyle piyasaya çıkar??
sonuç olarak ea bu sene büyük bi fan kitlesini kaybetmiş olmasa bile çoğu kişinin güvenini sarstı....
YORUM SİZE KALMIŞ.....