sivonline arkadaşlar demoyu kurarken disk spaca diye birşey çıkıyor ve kurumu tamamlamıyor yardım ederseniz sevinirim kurumda sorun yaşayanlar.
ermanilman Orjinal Mesajı Yazan: sivonline arkadaşlar demoyu kurarken disk spaca diye birşey çıkıyor ve kurumu tamamlamıyor yardım ederseniz sevinirim kurumda sorun yaşayanlar. yaw akıllı olun birazya ne bozuğu be.senin yeterli boş alanın kalmamış hdd de.disk space.disk boşluğu demek uyanık:)
xenoa benim ingilizcm var orda disk space dediği diskin uzay olmuş anlamında yani bozulmuş sanırm bence sen yeni bi harddisk al sorunnu çözlür bence
ermanilman Orjinal Mesajı Yazan: xenoa benim ingilizcm var orda disk space dediği diskin uzay olmuş anlamında yani bozulmuş sanırm bence sen yeni bi harddisk al sorunnu çözlür bence kardeşim adama yalan yalnış bilgi verip sonrada dalgamı geçiyosun.ayıp ayıp..
icelander Adam kimbilir ne zor şartlar altında yükledi o demoyu.Bide üstüne dalga geçmek olmamış. Disk space hatası bizim bildiğimiz kadarıyla , yetersiz alanla ilgili.Tabi başka bir hatada olabilir.
xenoa ne dalgası arkadşım ? ben tahminimi söyledim disk space mecazi anlamda hani uçmak uzay gibi geldi bundan dolayı yazdım fikrimi niye dalga geçeyim ki ?
figment aynı sorunu ben de yaşıyorum. Kurmaya çalıştığım HDD'de 9 gb kadar boş yer var ama yeterdisk disk alanı hatası alıyorum. Bu sorunla karşılaşıp da çözmeyi başaran biri var mı?