sivonline arkadaşlar demoyu kurarken disk spaca diye birşey çıkıyor ve kurumu tamamlamıyor yardım ederseniz sevinirim kurumda sorun yaşayanlar.
ermanilman Orjinal Mesajı Yazan: sivonline arkadaşlar demoyu kurarken disk spaca diye birşey çıkıyor ve kurumu tamamlamıyor yardım ederseniz sevinirim kurumda sorun yaşayanlar. abi tam skandal adamlarsınız ya.ne bozuğu be.senin harddiskinde boş yer kalmamış dostum.yer açacaksın.disk spaca değil bikere disk space.disk boşluğu demek.lan ne adamsınız ya
ermanilman Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon başka böyle sorunu olan varmı :) örn;"oyunu kurdum ama İngilizce!" gibi :) süpersin abi ehü ehü:)
exlem bnm sorunum var birlikte neyle açacam bn bu demyu kuramuyom ... windows media player diyo kafayı yıcem uznatısıda FB! gibi bişey