Multiplayer oynamaya çalışırken (ınfrastructure modunda) başlama vuruşuna kadar herşey normal ama her seferinde o anda bağlantı koptu diyor.
Bu sorun hakkında bilgisi olan var mı?
Acaba orjinal umd mi gerekiyor diycem ama NFS most wanted sorunsuz çalışıyor emülasyon olmasına rağmen.
şu oyunu pspde online oynayabilmiş biri var mı acaba?