Umarım sen haklısındır Roobydal dostum.Ama şurda sen yanılıyosun; nextgen sadece grafik ve fps düzeyinde yenilikler getirebilmiştir oyun dünyasına.Yani saniye başına düşen görüntü miktarı arttığı için oyunlardaki hareket düzeyi gerçeğe daha yakın olur ve yapımcılara daha fazla olanak sağlar.Ama nextgenin yapay zeka konusunda farklı bir yeniliği söz konusu değil.Bu tamamen yapımcıların elinde olan bi şey.
Benim canımı sıkan asıl şey kendi takımımızdaki oyuncuların yapay zekasında hiç bir ilerleme olmaması.Ben Konamiden; hücumdayken top almak için kendini gösteren,haraket eden, defanstayken de gelişen ataklarda rakip takımın pas açılarını kapatan bir yapay zeka bekliyorum.Ama bunları kendi yönettiğim takım için istiyorum dikkatini çekerim.
Eğer bahsettiğim özellikler PES 2008'de gerçekten güzel olmuş veya daha ilginci PES 6'dan daha iyi olmuş diyebiliyorsan saygı duyarım.Ama benim için öle değil.Fifa gibi göz boyamak için bi kaç yeni oyannabilirilik eklentisini kabul edemicem malesef.
Şimdi 3 altenatifim var:
1.PES 2008
2.Fifa 08
3.PES 6
Fifa'yı eliyorum.Muhtemelen PES 2008'i de her halükarda alacağım.Umarım sen full oyun için haklı çıkarsın da PES 6'ya geri dönmem...