NeFaKo arkadaşlar gamepad aldım fifada sorun yok iki kişi oynayabiliyorum ama pesde klavye ile gamepad aynı görevi üstleniyor çözüm?
batuhanyeg http://soccercenter.net/forum/konu/75393/Klavye-Game-Pad-ile-karsilikli-oynama burada anlatılmış
programmer1 Arkadaşlar peki Pes 2008 demoda da klavye ve gamepad aynı görevi yapıyor. İki kişi oynayamıyoruz. Onu nasıl ayarlarız ?