ozgurufuk arkadaslar ben kıtsever ındırdım ama nereye atılacagını bılmıyorumm yardım edrmısınız lütfenn
Nevzat_BJK **pes 6 nın yüklü olduğu klasorun içine at sonra setup.exeyi çalıştır ilk önce instal sonra remove de**
sweety_poison87 arkadaslar ben de pe 6 nın oldugu yere attım ama setup.exe yi calıştırınca install kapalı gorunuo yuklenmiyor kitserver