arkadaşlar ben sonunda babamı ekran kartı alma konusunda ikna ettim :) ve sizden PES 2008'in SORUNSUZ ve KASMADAN çalışması için gereken ekran kartlarını buraya yazmanızı istiyorum çok şey mi istiyorum yoksa :) cevaplarınızı bekliyorum ...ve fiyatlarınıda yazarsanız sevinirim :)