Duyurumu kurallara ygun olarak tekrar yayınlıyorum. kural hatası yaptığım için özür.
Arkadaşlar şimdi önemli bir konuya değinmek istiyorum. Biliyorsunuz her hizmetin bir karşılığı vardır. Konami, türkiye için yaptığı ve ileride yapacağı tüm hizmetler için bizim milletce orjinal oyun alarak ne kadar kendisine destek olduğumuza (ticari olarak) bakacaktır. Bizde orjinal oyun alarak gelecek pes oyunlarındaki içeriğe destek sağlamalıyız. Belki birdahaki oyun serisinde türkçe spiker standart olarak pakette yerini alacak kim bilir? İstemezmiyiz böyle olmasını. nelere para vermiyoruz ki. hepimiz azıcık para bulunca cep telf. değiştirmiyor muyuz. Küçükler bayram harçlıklarından büyükler biraz bütcelerineden kısarak çok rahat bir şekilde bu oyunu orjinal alabilirler....
Haydi gelin bu sene pes 2008 i orjinal alalım. Bizde bu harekete katılalım. Hem online futbol oynamanın hemde parasını veripte (vebalini üstümüzden atarak) oynamanın zevkine varalım.
NOT: Kimler orjinal alacaksa bu oyunu lütfen buraya mesaj bıraksın. Aldıktan sonrada aldığını belirtirse seviniriz.
Birde yöneticilerden ricam bu konuyu sabitleyelim.
Bu sayede kimlerin orjinal alacağının ve daha sonra kimlerin aldığının istatisliğini tutmuş oluruz. Saygılarımla.