angelus2160 Arkadaşlr belki mod arkadaşlar bu konuyuda kitlicek ama yıllardır bu forumda olmama rağmen ilk kez böyle bir konu açıyorum.EA forumunda fifa08 haberleri için gezerken Avusturalyalı birinin fifa08in çıktığını duyurdu daha sonra bu linki verdi http://ebgames.com.au/productSearch.cfm?title=fifa%202008&clear= linkte görüldüğü gibi xbox versiyonun dışında bütün versiyonlar satışta.Bu nedenle torrent ve iso versiyonlarının nete düşmesi uzun sürmez sanırım.Umarım en kısa zamanda bulur hepimiz oynamaya başlarız.
angelus2160 bu konuyu okuyan arkadaşlardan ricam ltfen bulundukları yerlerdeki (özellikle kadıköy) cdcilere baksınalr ve tarih konusunda bizi haberdar etsinler eğer çıkan yer varsa gidip alalım bizde.Umarım çıkmıştır.
95_kaan_45 Orjinal Mesajı Yazan: alaattin47 valla bitane torrent var indiriyom şuan biterse belki upload edebilirim bizede özel mesaj atsana hangi siteymis paralımı bari
XII **pardon millet oyun 52part 50mb buyulugunde..Rapiddir..ayıptır söylemesi rapidden perminium war 10 parça aynı anda iniyor :D**
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: XII Çekmeye başladım Rapid linki 45 tane yani 4500küsrü mb.katlanacaz artık.kota yok nası olsa:D Kardeş Megashares var tek link hemide 2.67 GB
XII **Megashares'i biliyorum çok yawas bi site rapidde 100-130 arası iniyor..Doenload managere sıraladm linkleri ilk10'u bitince diğer 10'a geçccek biter bikaç saate hem Rapid için okadar para werdim değisn :D**
engin torrentten çekiyorum şuan bakalım nasılmış...1024 sınırsız olduğum için yavaş geliyor :( ama olsun fifa ya değer....
Arda666 evet oyun çıktı bende bircok link buldum rapid megashare fln biras beklemek lazım zaten şuan pes2008 demoyu indirmekle uğraşıyorum