selam arkadaslar ben test drıver kullanıcısıyım oyuna ilk başladıgımızda bişeyler yaparak (uzatmayım çok seyler yapıyoruzda:) ilk yarısa geliyoruz ve orda TDU SERVERS UNAVAİLABLE diyo yani gamaspy arcade üyeligi istiyor oldum oyunda nickime buldurdum ama hala oyuna girmiyo hep cd key istiyo yapıyorum ama menüde hala girmiyo sizinde basınıza geldimi bu oyun hakkında
___________________________________________________________________________________________________________
*Kurallara uygun olmayan tamamı büyük harfli konu başlığı bir seferliğine düzenlendi. Forum kurallarına gerekli önemi vermeniz rica olunur.*
___________________________________________________________________________________________________________