alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: KRAL_FIFA Orjinal Mesajı Yazan: alaattin47 vallahamı hiç habeimiz olmadı:D cikti cikti kardeşim madem çıktı linkini ver diyorum sana
ofya lınk vermnen sart deılya kaynak goster bole bır bılgı varmı bugun cıkcagına daır..gıderım cdcıye almaya yoksa bu foruma bı daha gıremessın solıyım :D :D :D :D
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: venkata_1912 evet kankalar FIFA08 cikti isteyenlere link verebilirim ;) arkadaş atsana benim ozele
MuRTaX hayir arkadaslar daha cikmadi,resmi sitesinden verilen linkte http://www.fifa08.ea.com/uk/DynPage.aspx?id=7124&mn1=4391 amazon ve benzeri sitelerde tum platformlarda 28 eylulde cikacagi yaziyor,simdilik sadece ön ısmarlama yapılabılıyor.
Kral_Fifa Orjinal Mesajı Yazan: MuRTaX hayir arkadaslar daha cikmadi,resmi sitesinden verilen linkte http://www.fifa08.ea.com/uk/DynPage.aspx?id=7124&mn1=4391 amazon ve benzeri sitelerde tum platformlarda 28 eylulde cikacagi yaziyor,simdilik sadece ön ısmarlama yapılabılıyor. YAA KARDESIM SEN TURKCE ANLAMIYORMUSUN OYUNUN ORIJINALI CIKMADI.... (KORSAN)TORRENT SITELERINE DUSTU... LINK vermek yasak degil mi ???
tango-x İnsanları yanlış yönlendirme arkadaşım evet bugün çıktı Fifa08 fakat XBoX 360 için PC için olanı 28 Eylül'de lütfen bilip bilmeden mesaj yazmayalım.
Kral_Fifa Orjinal Mesajı Yazan: tango-x İnsanları yanlış yönlendirme arkadaşım evet bugün çıktı Fifa08 fakat XBoX 360 için PC için olanı 28 Eylül'de lütfen bilip bilmeden mesaj yazmayalım. YAA KARDESIM SEN TURK DEGILMISIN OYUN CIKTI BI ARKADAS OYNAMAYA BILE BASLADI !!!:mad:
95_kaan_45 http://eastore.ea.com/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayPage&Env=BASE&Locale=en_GB&SiteID=eaemea&id=ProductDetailsPage&productID=80134400 bakın burada pc için diyor ama bide kapak resimi var pc dvd ea store