arkadaşlar bende de şöyle bir sorun var, ben yamayı yükledim ve oyuna girdim hemen menajer moda girdim, oyunu çok güzel oynuyorum herşey güzel ilk maçı yaptım yalnız ikinci maçı yapacakken oyundan attıyor neden acaba yama ile ilgili bir sorun galiba (ekran kartım geforce 7600 GS) nedenini anlayamadım ???